Win Suxx

Ezen a blogon a windows által gyártott hülye üzenetek, és egyéb windowsos dolgok lesznek elérhetők. Küldjetek fényképeket, videókat, programokat, bármit! Elérhetőség: koczkahun@gmail.com

Információk rólad

IP

Látogatók

counter

Utolsó kommentek

  • : @PIZZADOX: ááá....nincs.... (2010.07.21. 10:21) A szavazás eredménye
  • : meg még más embereknek is. (2009.12.09. 15:09) Idegbeteg
  • : Oké.Majd megmondom freddyD-nek hogy reklámozza a WinSuxx-ot a kommentnél.Küldtem e-mailt. (2009.12.09. 15:08) Idegbeteg
  • Xtr3m3 Sp00f3r: @PIZZADOX: küldj egy emailt a címemre, aztán keresünk kapcsolatformát (2009.12.08. 19:51) Idegbeteg
  • : @Xtr3m3 Sp00f3r: te meg én vagyunk akik benéznek az oldalra?én mindennap benézek.kell kép?az utols... (2009.12.08. 11:45) Idegbeteg
  • Utolsó 20

Vista hack

2008.12.20. 11:34 :: Xtr3m3 Sp00f3r

"Nemrég előhalásztam egy régi, poros Windows Vista Beta DVD-t.
Még egy régebbi időszakból származott.
Bebútoltam róla, feltelepítettem, elindítottam (persze ez így összesen volt vagy 2 óra), a következő látvány fogadott: egy háttér, semmi gomb, csak ez az ablak:

Na mondom, itt vagyok meglőve. De nem, a történet itt még nem ér véget.
Tehát fogtam, rákattintottam a Read our... kezdetű baromságra, és csodák csodája, mi került elém? Egy Internet Explorer hét.

Na, mondom innen már nyert ügyem van. És igazam is volt. Az IE ugyanis köztudottan az összes vindóz verzióban fájlkezelő is. Nosza, begépel felülre: 'file://C:/WINDOWS'. És:

Innen már tényleg nyertesnek éreztem magam.
WINDOWS könyvtárban bent, EXPLORER.EXE elindít.
A Vista zenehangja felmorajlik felharsan, a tálca a helyére kerül, a vidgetek gadgetek is, ikonok betöltődnek, háttér minden ott van. 
Az ablakot minimalizálom, és ott a teljes értékű Windows Vista-m. Még az aktiválás sem zavarja, mert a barom azt hiszi, hogy épp aktiválom. Persze ez engem már nem zavar. Csak be ne zárjam, mert akkor kilő mindent. Indításonként ennyit megér, hogy egy kis hegesztés után használjam (bocsánat, ilyet vele nem lehet) szórakozzak vele. Kösz, hogy elolvastad a cikket, még te is tanulhattál belőle =)"

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://winsuxx.blog.hu/api/trackback/id/tr56833256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaniMan811 (törölt) 2008.12.26. 18:39:43

:D én mindig Mozillát használok (csak észrevétel)

2009.08.05. 12:24:37

:D én meg szart nem
süti beállítások módosítása