Win Suxx

Ezen a blogon a windows által gyártott hülye üzenetek, és egyéb windowsos dolgok lesznek elérhetők. Küldjetek fényképeket, videókat, programokat, bármit! Elérhetőség: koczkahun@gmail.com

Információk rólad

IP

Látogatók

counter

Utolsó kommentek

  • : @PIZZADOX: ááá....nincs.... (2010.07.21. 10:21) A szavazás eredménye
  • : meg még más embereknek is. (2009.12.09. 15:09) Idegbeteg
  • : Oké.Majd megmondom freddyD-nek hogy reklámozza a WinSuxx-ot a kommentnél.Küldtem e-mailt. (2009.12.09. 15:08) Idegbeteg
  • Xtr3m3 Sp00f3r: @PIZZADOX: küldj egy emailt a címemre, aztán keresünk kapcsolatformát (2009.12.08. 19:51) Idegbeteg
  • : @Xtr3m3 Sp00f3r: te meg én vagyunk akik benéznek az oldalra?én mindennap benézek.kell kép?az utols... (2009.12.08. 11:45) Idegbeteg
  • Utolsó 20

A hatásos hűtés - ezúttal már nem csak legenda...

2008.08.28. 09:13 :: Xtr3m3 Sp00f3r

...köszönhetjük ezt BlackHawk-nak :D

A gépem néha túlmelegszik ezért pl a cod4-ben egy pályát kb 4-5 perc kínlódás után tudok csak rendesen betölteni, a meleg miatt túl lassú a gépem és nem tölti be elég hamar, ezért a szerver kidob, kb. csak a 3. betöltésnél tudja elég gyorsan betölteni, ahhoz hogy ne legyen timed out..
De a szobaventillátorral minden megoldható, nekem nincs melegem, a gépnek igen, akkor ő miért ne használhatná :) lefektettem mellé, 3-as fokozatra kapcsoltam, és a pályákat már az 1. betöltéssel betölti kb 20 mp alatt(vagy még hamarabb) :)
A vinyóm is általában 45-50 °C között van, ezzel már csak 30 :) ilyen hűtést ajánlok mindenkinek xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://winsuxx.blog.hu/api/trackback/id/tr64637272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.08.30. 23:22:29

Ez jó. Bár igaz az én gépem 40fok felé sose megy de nekem is itt van a ventilátor csak nem ilyen közel és én mind2-nk javára szoktam fordítani.:) JA és 1-es fokozaton :)

Csutka 2008.09.05. 17:32:33

Óóh, én mióta beköszöntött a nyár így csinálom... csak asztali a ventillátor és így nem kell elfektetni :DD (most is, szpore-nál 20 percenként fullra befagyott hűtés nélkül- most még 1× se)

2009.04.09. 09:12:12

már én is ezt használom csak a hűtőből jegesdobozt jéggel együtt a ventillátor max.on ablak nyitva.a gép már minden csak nem meleg.engem meg nem zavar a hideg mert nem a fázós tipus vagyok.
süti beállítások módosítása