Win Suxx

Ezen a blogon a windows által gyártott hülye üzenetek, és egyéb windowsos dolgok lesznek elérhetők. Küldjetek fényképeket, videókat, programokat, bármit! Elérhetőség: koczkahun@gmail.com

Információk rólad

IP

Látogatók

counter

Utolsó kommentek

  • : @PIZZADOX: ááá....nincs.... (2010.07.21. 10:21) A szavazás eredménye
  • : meg még más embereknek is. (2009.12.09. 15:09) Idegbeteg
  • : Oké.Majd megmondom freddyD-nek hogy reklámozza a WinSuxx-ot a kommentnél.Küldtem e-mailt. (2009.12.09. 15:08) Idegbeteg
  • Xtr3m3 Sp00f3r: @PIZZADOX: küldj egy emailt a címemre, aztán keresünk kapcsolatformát (2009.12.08. 19:51) Idegbeteg
  • : @Xtr3m3 Sp00f3r: te meg én vagyunk akik benéznek az oldalra?én mindennap benézek.kell kép?az utols... (2009.12.08. 11:45) Idegbeteg
  • Utolsó 20

Bill Gatesnek elege lett...

2008.07.15. 10:31 :: Xtr3m3 Sp00f3r

...a saját termékéből.

A Win Suxx birtokába került egy levél, amiben Bill Gates bevallja, hogy a Windows használhatósága folyamatosan romlik.

Forrás: Index - Tech - Anyádat

A levél természetesen magyar fordítást kapott.

Klikk a továbbra!

---- Original Message ----
From: Bill Gates
Sent: Wednesday, January 15, 2003 10:05 AM
To: Jim Allchin
Cc: Chris Jones (WINDOWS); Bharat Shah (NT); Joe Peterson; Will Poole; Brian Valentine; Anoop Gupta (RESEARCH)
Subject: Windows Usability Systematic degradation flame


Meglehetősen csalódott vagyok, amiért a Windows használhatósága folyamatosan romlik, és a programmenedzsmentnek nincs ötlete arra, hogyan javítson a helyzeten.

Hadd osszam meg a tegnapi kalandomat.

Elhatároztam, hogy letöltöm a Moviemakert, és megveszem a Digital Plus csomagot, ezért ellátogattam a Microsoft.comra. Van nekik egy letöltési oldaluk, hát odamentem.

Az első öt alkalommal, amikor ellátogattam az oldalra, időtúllépés miatt nem sikerült elérnem a letöltést. Aztán hatodjára, nyolc másodperces várakozás után végre bejött.

Az oldal annyira lassú volt, hogy elmondhatjuk, lényegében használhatatlan.

Mivel (a Moviemaker) nem volt az első 5 találatban, megnéztem a következő 45-öt.

Ez a 45 teljesen összezavart. Ezekhez képest a C:\Documents and Settings\billg\My Documents\My Pictures-szerű dolgok tökéletesen egyértelműek.   

Semmilyen szűréssel nem találkoztam, viszont egy rakás furcsa dolgot dobott ki az oldal.

Megpróbáltam a médiával kapcsolatos tételekre szűkíteni, de még mindig nem jött be a moviemaker. Aztán beírtam, hogy movie. Semmi. Aztán beírtam külön, hogy movie maker. Semmi.

Ekkor feladtam, és küldtem egy levelet Amirnak, hogy árulja már el, hol van a Moviemaker download! Létezik egyáltalán?

Erre azt a választ kaptam, hogy nem számítottak arra, hogy valaki a letöltő oldalt arra használja majd, hogy letöltsön valamit.

Azt tanácsolták, hogy menjek el a főoldalra, a keresés gombhoz, majd írjam be hogy movie maker (nem moviemaker!).

Kipróbáltam. Az oldal borzasztóan lassú volt, de hat másodperccel később bejött.

Azt hittem, már sínen vagyok, és rövidesen megjelenik egy letöltőgomb.

Ehelyett kaptam egy puzzle-t. Arra kért az oldal, hogy menjek el a Windows Update-re, aztán csináljak ott mindenféle dolgot.

Ez teljesen kikészített. Miért kéne elmennem valahová máshová és keresgélnem, hogy letölthessem a moviemakert?

Mindenesetre elmentem a Windows update-re. A Windows Update közölte, hogy le kell töltenem egy rakás vezérlőt. Nemcsak egyet, többet is, miközben furcsa üzeneteket dobált fel az oldal.

Miért nem tud a Windows update egyszerűen kapcsolatot létesíteni a Windows-zal?

Utána jött az ellenőrzés. Elég sokáig tartott, majd közölte az oldal, hogy 17 megányi cuccot kell letöltenem. Nemcsak azokhoz a dolgokhoz, amik még nem voltak meg a gépemen, ahhoz a lehető LEGIJESZTŐBB néven elnevezett hat dologhoz, nem, mind a 17 megát le kellett töltenem.

Így aztán letöltöttem. Az a része gyorsan ment. Aztán telepíteni akartam. Ez hat percig tartott, és a gép úgy belassult tőle, hogy használhatatlanná vált.

Mi a franc történt ez alatt a hat perc alatt? Ez őrület! Mindez a letöltés befejeződése után!

Ezután megkért a rendszer, hogy indítsam újra a gépet. Miért indítanám újra? Megteszem minden este, miért kell most is?

Így aztán újraindítottam, mert RAGASZKODOTT hozzá.

Ezután visszatértem és lefuttattam a Windows Update-et újra. Már csaknem elfelejtettem, mit keresek ott, hiszen én csak a Moviemakert akartam letölteni.

Újra felkerestem a Microsoft.com-ot és átnéztem az instrukciókat. A WindowsXP-nevű könyvtárra kellett böknöm. Miért? A Windows Update tudja, hogy Windows XP-t használok. Miért kell a könyvtárra böknöm?

Átverekedtem magam egy rakás lehangoló részleten, de biztos voltam benne, hogy ezzel eljutok a Moviemakerig.

Meg is kezdődött a letöltés, ami gyorsan véget is ért, de a telepítés már sokáig tartott. Elképesztő, hogy mennyire lassú volt.

Egy ponton aztán közölte, hogy le kell töltenem a Windows Media Series 9-et.

Elhatároztam, hogy megteszem. Ekkor párbeszédablakok ugrottak fel, olyan üzenetekkel, mint az „Open” vagy a „Save”. Semmi segítség, hogy mit tegyek. Ötletem sem volt, mire kattintsak.

A Windows Media Series 9 letöltése megint csak gyorsan ment, de a telepítés hét percig tartott.

Ekkor már biztos voltam benne, hogy megkapom a Moviemakert. Elnéztem a programok hozzáadása/eltávolítása-menüpontba, hogy megbizonyosodjak róla, ott van.

Nem volt ott.

Mi volt ott? A következő szemét: Microsoft Autoupdate Exclusive test package, Microsoft Autoupdate Reboot test package, Microsoft Autoupdate testpackage1. Microsoft AUtoupdate testpackage2, Microsoft Autoupdate Test package3.

Valaki elhatározta, hogy teleszemeteli a Windows egyetlen használható részét? A fájlrendszer már használhatatlan. A registry már használhatatlan. A programlista volt az utolsó normális része a Windowsnak, de az is el lett barmolva.

De ez csak a kezdet. Később ilyet sikerült listáznom: Windows XP Hotfix see Q329048 for more information. Mi az a Q329048? Miért listázza a rendszer ezeket a kódokat? Más javítások meg Q810655-öt mondanak, ahelyett, hogy felajánlanák a Q329048-at további információkért.

Micsoda káosz!

Persze a Moviemaker még mindig nem volt ott.

Így aztán feladtam, és elhatároztam, hogy csak a Digital Plus Package-ot töltöm le. 

Azt mondta az oldal, hogy adjak meg egy rakás információt magamról.

Bepötyögtem ezeket, de mivel a weblap úgy döntött, hogy elgépeltem valamit, újra meg kellett adnom az adataimat. Persze a már korábban begépelt dolgok jó része eltűnt.

Ötször ismételtem meg, és minduntalan kitörölt mindent, amit korábban beírtam.

Szóval több mint egy óra őrület után, most, hogy a programlistám egy szemétdomb, hogy megtudtam, a Microsoft.com egy borzasztó oldal, még mindig nem tudom elindítani a Moviemakert, és még mindig nincs meg a plus package.

Eldobom az agyam attól, hogy mennyire nem figyel senki a használhatóságra. Azt hittem, a Windows Networknéll meg a 802.11 használatakor előugró üzeneteknél (hát nem imádnivalók ezek a gyökértanúsítványos üzenetek?) mélyebbre már nem süllyedhetünk.

Majd szólok, ha végre sikerül működésre bírnom a cuccot.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://winsuxx.blog.hu/api/trackback/id/tr7568915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.07.15. 10:50:44

Hát még nem jártam az odalon de inkább nem is megyek zek után... :)
Ha bIll Gates gépe lellasúlt töle (nagyon) akkor mit csinálna az én gépemmel? :D

Ben47 2008.07.15. 19:43:00

He... Pont ez volt nekem is! xD Mondjuk csak 5(!) órát szenvedtem vele!

Rannek 2008.07.16. 12:07:37

mért nem használta a google-t?

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.07.16. 16:17:49

Mert gondolom a hívatalos oldalról akarta letölteni.

Lekvár 2008.07.17. 11:14:10

Én már töltöttem le róla de nekem működött az oldal... Ha meg nemjó, a FileFrontot használom:)

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.07.17. 17:11:21

lol (egyebet nemtok hozzászólni xD)

Victor 2008.07.20. 13:30:40

mért nem próbálta mozillával? :P

XY 2008.07.22. 12:38:22

,,Erre azt a választ kaptam, hogy nem számítottak arra, hogy valaki a letöltő oldalt arra használja majd, hogy letöltsön valamit."

Na eeez. Ez már... Erre nem lehet már mit mondani.. Mégis mire számítottak? Hogy a letöltő oldalt majd önkínzásra? A magyar letöltő központról igaz, hogy le lehet tölteni, de akkor is vagy 20 lapon át kell haladni érte.. Vagyis két hónapja úgy volt, azóta ha windowsos dolgot keresek, akkor inkább megyek az origora.

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.08.11. 10:52:11

már küldtem 2 képet de választ se kaptam rá...

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.08.20. 22:10:52

Xtr3m3 Sp00f3r-t sztem elütötte egy windows szervíz kocsi :D azóta kómában van, meg lélegeztető gépen nod32-es vírusírtóval ellátva, ami törli a vírust és miután már nincs ott karanténba helyezi xD

Sarg3 2008.08.26. 20:42:54

Az,hogy "nehézkes" letölteni a moviemakert,még nem jelenti aztmhogy maga az windows oprendszer szar lenne :) Lehet hogy néha nyomni kell a CTRL-ALT-DELETE-et,meg vannak hülye hibaüzenetek,de attólmég összevéve semmi baj nincs vele,ennyi erővel kereshetnénk hibákat mindegyikben.

2009.09.26. 10:14:34

néhány szóval:windows=szar pénzér
süti beállítások módosítása